دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)

سیلاااااااااااااااااااااااااام

میگم این نظرسنجیه خیلی خیلی خیلی باحال شده

بین گزینه عالی و گزینه درپیت رقابته

خوشم میاد هیشکی رو گزینه افتضاح کلیک نمیکنه و میرن سراغ درپیت

خوب بذگریم

*

*

*

ملت ایران خطاب به تخم مرغ :

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

خروسه هم میگه حسرت به دلمون موند یه شب املت نخوریم

*

*

*

زبان دخترای امروز

 

 

 

خوشگل = خوجل

خوبی = خوفی

جیگرتو بخورم = جیگلتو بخولم

عشق منی = عجق منی

قربونت برم = قلبونت بلم

چطوری؟ = تطولی؟

چی کار می کنی = چیکال می کنی

سلام = شلام

دختر = دخمل

پسر = پسمل

عزیزم = عجیجم

جون = جونززززززززززز

بی تربیت = بی تلبیت

بی ادب = بی عوض (این یکی درک ربطش کمی مشکل واقعاً)

دوست ندارم = اصنم نِی خوام

نمیدونم = نیدونم

دوست = دوکس 

 

میدونم خیلی ربطی نداشتن این دوتا به هما

اما جالب بودن گفتم شما هم.......

 



نظرات شما عزیزان:

vorojac
ساعت23:32---12 اسفند 1390
خدایی راست میگی.
به وب منم بیا.لینک شدی.


امید
ساعت19:58---20 آذر 1390
09385186866

محمد
ساعت16:25---17 آذر 1390


رها
ساعت18:24---16 آذر 1390
سلام مطالبتو کم و بیش خوندم باحااااااااااااااااااااااااااا ااااااالن از این به بعد تن تن میام سر میزنم منم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآپیدم زودی بیاااااااااااااااااااااااااااا ااااااا

bardiya
ساعت22:47---11 آذر 1390
ayyy

hamine k hamashon mitorshan
پاسخ:چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منظورتو نفهمیدم!!!


ش
ساعت16:01---8 آذر 1390
اره هستم كمي بيشترتوضيح بده_اخلاقت يه جوريه

ش
ساعت16:01---8 آذر 1390
اره هستم كمي بيشترتوضيح بده_اخلاقت يه جوريه

مصطفی
ساعت19:33---4 آذر 1390
سلام آبجی
دلم واسه خیلی خیلی تنگ شده بود
عجب قالب خوشملی گذاشتی. این پست قبلتم خیلی باحال بود دمت گرم...
بازم بهم سر بزنی منتظرتم
بای تا های


mohsen
ساعت10:37---2 آذر 1390
خیلی دوست داریم
از مطالب قشنگی که گذاشتی ممنون


اهورا
ساعت2:23---2 آذر 1390
سلام ساناز من دوباره اومدم تا وبم رو راه اندازی کنم. میخوام دوباره رتبه 2 loxblog که هیچی رتبه اول رو کسب کنم. حتما به دوستان بگوو. منتظرتووونمااااا
پاسخ:ای وای،تو که باز اشتب گرفتی،دفعه اول گفتی مرضی گفتم اشتب گرفتی،الانم که میگی ساناز بازم میگم اشتب گرفتی،هه،عمرا بتونی جای مارو که رتبه اولیم بگیری،هه هه هه،تو خیلی بی معرفتی میدونی که چی میگم؟؟؟برو خوش باش:B


ماریاچی
ساعت1:10---2 آذر 1390
سلام

من دیگه صدقه نمی دم

آخه می گن صدقه بلا رو دور می کنه

و من نمی خوام ازت دور شم بلا سوخته


شاهیـــــــــــــن وارد میشود با عروس خانم!!!
ساعت21:25---1 آذر 1390
سلااااااااااام چرا جواب بقیه اش رو ننوشتی پس؟؟؟؟
بیا اون نظر سنجی هارو هم جواب بده


مـریـــم ღ یه دوست دل شکسته ღ
ساعت20:40---1 آذر 1390

حرفهاي ما هنوز ناتمام...
تا نگاه مي کني
وقت رفتن است

بازهم همان حکايت هميشگي !
پيش از آنکه با خبر شوي
لحظه ي عظيمت تو ناگزير مي شود

ای دریغ و حسرت همیشگی ...

ناگهان
چقدر زود
دير مي شود!


مرضیهههه
ساعت17:02---1 آذر 1390
آره آجی معتاد شدیم رفتههههه
ولی من دیگه زیاد نمیام وب هر موقعه وقت کنم چون این جوری با معدل 2 هم قبول نمیشم

راستی می خواستم بگم آهنگ وبت خیلیییییییی تووووووپه ولی یادم رفت

آجی من این پست و واسه خنده گذاشته بودم وگرنه از اینکه میگن ضدددد دختر و پسر خوشم نمیاد چون همه با هم برابریم مگه نه؟؟؟؟؟

گفتیم یه کم بخندیم دیگههههههه
ماچچچچچچچچچچچچ


بچه مثبت
ساعت16:42---1 آذر 1390
سلام ...
بدو که من آپیدم خیلی خیلی زیاد
راستی تو یک مقایسه وب من تعداد پست هاش زیاد وب تو تعداد طرفدار ها و بازدید کننده هاش


مرضیه
ساعت16:07---1 آذر 1390
سلاممممم آجی جوووونممممممم
از زیر بار درس درفتم اومدم آپیدم

بدیووو بیا

ولی قول بده منو نزنییییییییی


سمیه
ساعت14:06---1 آذر 1390
آخیییییییییییییییی بیچاره مرغه دلم براش سوختپاسخ دخی دیووووووونه:آجی من اومدم وبت اما........نشد نظر بذارم،بابا چرا وبت اینجوریه؟؟؟عجیب غریب بود،عادی نبود،اما نقاشیات خیلی خوشمل بودن:*:*:*

ماریاچی
ساعت23:20---30 آبان 1390
سلام دختر بلا
آپ هم که نکردی

ولی از موزیکت خیلی خوشم اومد

دیونه دیونه منصور


بابا تو دیگه کی هستی


راستی دلم هم برات تنگ شده بود
می دونی چقدر
خوب بهت می گم ولی باید یه کم کمکم کنی
انگشت شستتو بزار رویانگشت اشارت

گذاشتی ... دلم برات این قدر شده

اینم یه بوس محکم برای تو


بای تا بعد


شاهین
ساعت20:59---30 آبان 1390
بدوووووو آپیدم آجی
پاسخ:حالا نمیشه راه برم؟؟؟حتما باید بدوام؟؟؟؟؟؟؟؟/:)


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت18:33---30 آبان 1390
بروبچ حال میکنن اهنگ وبوووو؟؟؟؟؟؟خیلی توپه مگه نه؟؟؟
دیووووونه دیووووونه دیوووووونه شو دیووووووونه
بزن به سیم اخر دیوووونه شو مثل ماااااا
دیوووونه دیوووونه دیوووووونههههههههه


مهران
ساعت17:13---30 آبان 1390
سلام


چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


من آپم


بدو بیا که منتظرمااااااااااااااااا
پاسخ دخی دیووووووونه:علیک مهران جووووون،مثل پلو تو دوری:Dباشه الان میام


amin
ساعت16:03---30 آبان 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااا هووپ 1نفس عمیق حالا ادامش اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام

چطوری دیوونه؟

ببین یه مسابقه باهات میزارم

بیا وب ما ببینیم تو دیوونه تری یا ماپاسخ دخی دیوووووووونه:خوب معلومه،این که نیازی به مسابقه نیست،،،بروبچ دیووووونه خونه یک صدا بگین:کی دیوووووونس؟؟؟من میگم من من:Dتا اسم دیوووووونه میاد همه یاد من میفتن،هاهاهااااااا


hamed
ساعت14:49---30 آبان 1390
سلاممممممممممم دیوووووووووونه جون........

بچه +
ساعت0:52---30 آبان 1390
سلام ........... بدو بدو من آپیدم

راستی خوب که تو هم از ملودی خوش میادپاسخ:اره من عاشخ ملودیم،مخصوصا موزیک ویدئوش:D


امیرحسین
ساعت20:47---29 آبان 1390
این جملتو دکتر کپی تو منو تو گفت :

یاده تو افتادم:

شانه هایت را برایه گریه کردن میخواهم میخواهم
پاسخ:ایوللللللل،پس جهانی شده:Dمنم عاشخ شبکه ی منوتو هستم:*


مرضیهههه
ساعت20:30---29 آبان 1390
سلامممم آجی
ههه ههه این داش شاهین و رفتم یه کم تهدیدش کردم
آره دیگه هههههههه عاقبت خبر نکردن همینه دیگهههههههههه

دیگه جرات نمینه که خبرمون نکنه

آجی ییییییی
من دیگه دوشنبه و سه شنبه ها نمیام وب ولی بقیه روزا اگه بتونم میام

آه از دست این درساااااااااااااااااا

خدا جووووون خسته شدم آخه

اینم واسه خود خود خودت

ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ چچچچچچچچچچچچچچچچچچچ


sepideh
ساعت20:03---29 آبان 1390
فرداااااا وسط کلاس ییهو میپرم لپشو میکشم. باشه؟؟؟؟؟؟ میگم ازطرف دخمل دیوووووووونهپاسخ دخی دیووووونه:کی؟من؟استغفرا...،خواهر این چه کاریه؟؟؟من و این حرفا؟؟؟:D:D:Dشوخی بود،افرین خوب کاری میکنی حتما اینکارو بکن هم روح اون شاد شه هم روح من از دورادور:D

مهسا
ساعت20:00---29 آبان 1390
سلام آبجی گلم خوبی؟
کی زده درپیت ؟
به کوریه چشمش زدم عالی
زبون دخترای امروزی رو که نگوووو

آبروی هرچی دختره بردن
بعضیاش قشنگه بعضیاشم نه
آپ خوبی بود
بووووس


رویا
ساعت19:09---29 آبان 1390
سلام



بله جالب بودن پاسخ:وایییی رویا،من عاشخ اسمتم:*


اااررروووررراااا
ساعت17:53---29 آبان 1390
سلام منم موافقم که زبون همه این
مدلی شده ولی من این جوری حرف نمی زنم اخه خودمونیم کمی بی کلاسه


fatemeh
ساعت15:47---29 آبان 1390
سلاااااااام دیوونه وبت خیلی خیلی قشنگه به منم سری بزن

مرضیهههه
ساعت15:08---29 آبان 1390
هاهاها

سلاممممممم آره آجی فکر کنم پسمل خل و چل به خونت تشنه است



راستی آجی آمده باش واسه خواهر شوهر گری



آره دیگهههههههههههههه



داش شاهینمون که زنگوله دار شد



هوووووووووو لی لی لی لی لی



آره بیا یه کم دخمل رو بچزونیمشهاهاهاهاها



یه حالییییییی میدههههههههههه


hamed
ساعت14:36---29 آبان 1390
بازم قهلیییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ دخی دیووونه:کی گفته ما نظرتو پاک کردیم؟؟؟؟؟؟؟ما که چیزی ندیدیم مگه مرض داریم بیایم پاکش کنیم؟؟؟:B

hamed
ساعت14:26---29 آبان 1390
سلام دیووووووووووووونه جون. اولا بابا من که هرموقع میام داخل نت اول میام پیش تو.دوما تازه من که برا این پستت هم نظر گذاشتم ولی مثل اینکه پاکش کردین. سوما در ادامه مطلب اولا باید بگم که هرموقع میام پیشت حرفی واسه گفتن ندارم فقط گزینه عالی رو داخل نظر سنجیت می زنم و می رم. چهارما هیچوقت فک نکنی که من فراموشتون می کنما. پنجم خیلی دوستون دارم. ششما ............. هفتما......@} ;-

شاهین
ساعت14:12---29 آبان 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااام
ناراحت نشو تازه عقدکردیم فقط بزرگترا بودن راستش من خودم اونجا زیای بودم
نمیزاشتن 2قیقه بشینم پیش زنم که
همش میگفتن زشته..حرف در میارن...از همین چیزا که مامانا میگن دیگه
خلاصه بعد از عقد دیگه از پیش خانومم تکون نمی خوردم
خانومم 18 سالشه فعلا عقدیم انشا اللللللللللللللااااااااااااااا اااااااااااااااههههههههههه
دو سال دیگه میریم سر خونه زندگی خودمون


چی میخوای راجع به اش بدونی؟؟؟؟بپرس بگم آجی گلم فقط واسش خواهر شوهر بازی در نیاری هاااااااااااااااا:- )) همین 3تایی که داره بسشه


ماریاچی
ساعت0:36---29 آبان 1390
شرمنده غلط املایی دارم شرمنده


ماریاچی
ساعت0:27---29 آبان 1390
سیلام آبجی بلا

خوشحالم که بهم سر زدی

از دستت ناراحت نیستم فقط دل خورم

توهم تقصیر تو هم نیست سرت شلوغه ...

ممنون که اومدی

میام بهت سر می زنم

بای


مرضیهههه
ساعت23:50---28 آبان 1390
سلاممم آجی جیگملیییی
آجی کی جرات کرده بزنه درپیت هان؟؟
دخلش اومده به مولا
من که هر بار میام میزنمممممم عااااالیییییییییی

راستی آجی آدرس وب جدیده ی پسمل دیوونه رو نداری؟؟

اومد نظر داد بعدشم در رفت

اگه داری بده می خوام با گل و شیرینی و تبر برم سراغش


esmael
ساعت23:20---28 آبان 1390
سلام وبلاگ خوشگلی داری مطالبشو بازم زیاد کن به منم سر بزن موفق باشی
پاسخ دخی دیوووووونه:ما منتظر این حرف تو بودیم فقط،خوب شد گفتی:B:D


سرخوش
ساعت22:03---28 آبان 1390
سلام آجی دیوووووونه
خوبی؟
آپت باحال بود
نظر منم که در مورد این جور حرف زدن حتما میدونی دیگه؟؟
نمیدونی؟؟
به این زودی یادت رفت؟
تو وبم نوشتم دیگه......برگرد به چند تا پست قبل!

خوب حالا دوباره میگم:به نظر من واسه دخترام اگه زیاد از حد باشه زشته .......دیگه پسرا که جای خود داره
ی سر بهم بزن
حسابی حالم گرفته
یه جورایی حسابی داغونم


شاهین
ساعت21:06---28 آبان 1390
سلاااااااااااااااااام بر دیوانگانه دو عالم

بدووووییییید که جشنه فقط بترکونید هاااااااااا
راستی این آپه آخرش بووود!!!!!!!


sepideh
ساعت18:12---28 آبان 1390
سیییییییییییییلااااااااااااااا اامممممممممممم.خیییییییییلیییی� �ییییی باحال بووووود.یه پسریو میشناسم که هویجوری میحرفه.همش میگه خوشملی.نیدونم.نیخوام....همکلاسمون هپاسخ:-) از طرف من لپشو بکش بگو نمیری الهی!!! :-)

sepideh
ساعت18:12---28 آبان 1390
سیییییییییییییلااااااااااااااا اامممممممممممم.خیییییییییلیییی� �ییییی باحال بووووود.یه پسریو میشناسم که هویجوری میحرفه.همش میگه خوشملی.نیدونم.نیخوام....همکلاسمون هپاسخ:اههههههه،گفتم که انقده بدم میاد ازینجور پسرا،این کلمات مخصوص دخملاس،من نمیدونم بعضی پسملا دیگه چرا یهو جوگیر میشن.....:B:D

مرضیه
ساعت17:54---28 آبان 1390
آره راس میگی آجی به 1000 رسید...خب دیگه پس ناز شستم
آجی باید از من تو وبت تقدیر و تبلیغ کنی:
ههههههههه ههههDشوخی کردم
آجی چرا از آوریل بدت میاد
وااااای من که عاشقشم
ما هم که کم پیداییم از این کم پیدا ترم میشیم

همش تقصیر این درساست
از این به بعد یه روز در میون میام وب
ای خدااااااااااااا
پس کی این درسا تموم میشهD


مرضیه جووووووووون
ساعت16:05---28 آبان 1390
سلامممممممممممم
جیگری جیجری عسلی گلی



بدیووووووووووووووووووو که آپیدم آجی جوووووووووووووووووووووووووون


مهتا
ساعت15:51---28 آبان 1390
سلام....

من دوباره اومدم ولی یه زحمت بکش اون وبم رو هم لینک کن.....

منم تو هردوش میلینکمت.

اینم ادرس اون وبم.....

http://arsen.persianblog.ir
پاسخ دخی دیووووونه:چشم:)


:-)
ساعت15:00---28 آبان 1390
به آنان که آپ کردند بپیوندید تا رستگار شوید.

:-)

من از مرخصی برگشتم!!!!!!!!!!!!

هورااااااااااااااااااااا

یوووووووووهووووووووو



دیگه جاف بازی بسه

بپیوندید.

:-)
پاسخ دخی دیوووووونه::)):)):))هاهاهاااااااا،خیلی باحالی،الان میام:D


عطیه
ساعت14:30---28 آبان 1390
نمی دونم چرا چیزای تلخ این همه طرفدار دارن
شراب
قهوه
شکلات
زیتون
روزگار

تـــــو . . . راستي تو شيرينييييييييي مثل هميشه 20 20


مرضیه
ساعت13:54---28 آبان 1390
آجی من دخل این لاکس بلاگ نیارم مرضیه نیستم

نگاش کن آخه نظر میدی یا نمیره یا میره این جوری سه تا سه تا میره


مرضیهههه
ساعت13:50---28 آبان 1390
پاسخ دخی دیووووونه:سیلام اجی گلی،اره اجی زبون پسملام همینجور شده اما بهشون نمیاد،انقده بدم میاد از پسرای لوس و دخترنما،اه اه اه:Bاجی دمت گرم با این سه تا نظر تکراریت:D:*

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 27 آبان 1390برچسب:, ] [ 18:42 ] [ دخمل دیوووووووونه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 516
بازدید کل : 209100
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران